In deze periode kunnen de bezorgtijden van vervoerder langer zijn dan gebruikelijk. Daarom kunnen we de bezorgdata niet garanderen.

Greenlane Wholesale Garantiebeleid

Klik hier voor meer informatie over ons retourbeleid


1. GARANTIEBEPALINGEN

Onze garantie verhelpt gebreken die zich tijdens de garantieperiode kunnen voordoen en omvat zowel onderdelen als arbeid.

Een product valt niet onder de garantie indien:

Er wijzigingen zijn aan het product aangebracht die niet in de gebruiksaanwijzing zijn vermeld
Wanneer tekortkomingen het gevolg zijn van ondeskundig gebruik of wanneer het product niet is gebruikt zoals gespecificeerd in de gebruiksaanwijzing
Wanneer schade is veroorzaakt door slecht onderhoud door de gebruiker
Als het product binnen de garantieperiode defect is geraakt en geen van bovenstaande van toepassing is, voldoet het product aan de garantievoorwaarden en kunnen wij het repareren of vervangen.

Wij verwachten dat je het product zorgvuldig controleert voordat je een claim indient. Neem contact op met onze klantenservice wanneer je twijfelt of een product echt defect is: in bepaalde gevallen kunnen wij je op afstand helpen - en wij helpen je graag verder!

2. GARANTIEPERIODE

Door het gebruik van producten zal de kwaliteit na verloop van tijd achteruitgaan. In het algemeen kun je ervan uitgaan dat producten in een hogere prijsklasse langer meegaan omdat het ontwerp rekening houdt met duurzaamheid. Wij hanteren verschillende garantietermijnen voor verschillende productcategorieën. Deze kun je hieronder vinden:

Productcategorie 1. Zaden

Zaden zijn natuurlijke producten en als zodanig hebben we een beperkte controle op hun kwaliteit.

Daarom hanteren wij voor deze productcategorie geen standaard garantieperiode.

Productcategorie 2. Headshop en Lifestyle

Alle headshop en lifestyle artikelen hebben een garantie van twee jaar (met uitzondering van producten met een beperkte houdbaarheidsdatum). De effectiviteit van producten met een houdbaarheidsdatum wordt bepaald door een aantal factoren waar wij geen controle over hebben (zoals de interactie tussen het product en de gebruiker).

Daarom hanteren wij voor deze productcategorie geen standaard garantie.

Productcategorie 3. Vaporizers

De meeste vaporizers hebben een garantie van de fabrikant. Dit betekent dat als je vaporizer defect raakt binnen de garantietermijn, we hem terugsturen naar de fabrikant om hem te repareren of te vervangen. Fabrikanten werken met verschillende garanties.

Deze garantie dekt hardwareproblemen die niet door de eigenaar zijn veroorzaakt, zoals defecte gietstukken, monitorproblemen, verwarmingsproblemen of andere problemen met interne componenten. Het dekt geen cosmetische schade of normale slijtage.

De vaporizergarantie dekt over het algemeen de (vervangende) onderdelen en de arbeidskosten voor reparaties.

3. GARANTIEBELEID

Als het product onder de garantie valt en binnen de garantieperiode, kun je het product naar ons terugsturen. Wij zullen proberen het voor je te repareren of, als dat niet mogelijk is, het artikel vervangen.

Indien het niet mogelijk is om het apparaat te repareren, zal het apparaat worden vervangen. Eventuele gerepareerde of vervangen producten zullen worden toegevoegd aan de verzending van je volgende bestelling.

Producten die onder de garantie vallen, worden niet terugbetaald.

De verzendkosten voor het retourneren van een defect product zijn voor Greenlane Wholesale. Wij sturen het vervangende of gerepareerde product gratis naar je terug.